Reštaurácie, stravovanie • Svet a okolie100. strana

Správné místo

Jsme rodinná restaurace se zaměřením na moderní a kvalitní kuchyni. Zakládáme si na spokojenosti zákazníků a přátelské obsluze. Výběr ze 2. polévek a 7. jídel na obědové menu, snídaně denně i o víkendu. Vaříme i bezlepková, veganská, vegetariánská jídla. …

ZATVORENÉ (Otvára v 09:00)

Ogarova pizza

Rozvoz pizzy, burgerů, dále nabízíme stripsy, čínské nudle, halušky, špecle, nealkoholické nápoje, pivo, dezerty a zmrzliny.

ZATVORENÉ (Otvára v 09:45)

Lenka Haluzová

Zajišťujeme rauty a catering pro veškeré společenské události i soukromé oslavy.

Restaurace Yvy

Nabídka české a mezinárodní kuchyně. Možnost pronájmu salónku nebo celé restaurace.

Miroslav Huťka

Provozujeme závodní stravování. Nabízíme rozvoz teplých i studených jídel až domů. Obědy vydáváme i do krabiček a jídlonosičů. Poskytujeme cateringové služby.

Miroslava Kunová

Provozujeme cukrárnu.

ZATVORENÉ (Otvára v Nie 09:00)

Hostinec U Štěpána

Provozujeme hostinec. Nabízíme pivo Černá hora a Kvasar Sentice, Podkováň a Kvasar. Chuťovky k pivu a další.

ZATVORENÉ (Otvára v 11:00)

Sport centrum Srbská

Sport centrum Srbská je místo pro využití volného času jak pro míčové hry, ale také pro posezení s přáteli v naší restauraci s barem. Sportovní centrum: beach fotbal, volejbal, beach volejbal, tenis, nohejbal, házená, fotbal, futsal, malá …

ZATVORENÉ (Otvára v 08:00)

Restaurant music Pub Fičák

Restaurace a hudební klub nabízí domácí kuchyni, alkoholické a nealkoholické nápoje. Možnost uspořádat firemní večírky, oslavy, semináře. Ve čtvrtky je pro naše hosty k nabídce připravena plejáda zpěváků a skupin ve stylu country, folk, jazz, blues, rock, …

Ertepla, s.r.o.

Zabýváme se výrobou potravinářských výrobků a také provozujeme restaurační zařízení.

Tulip House Boutique Hotel

Prevádzkovanie päťhviezdičkového Tulip House Hotela, 28 luxusných apartmánov. Hotelová reštaurácia a kaviareň. Organizovanie firemných podujatí a školení. Relaxačné centrum a Spa.

NepalbrnoRestaurant

Restaurace s nabídkou nepálské a indické kuchyně. Denní menu. Nabízíme vždy čerstvé krevety a humry.

ZATVORENÉ (Otvára v 12:00)

Ing. František Cibulka

Provoz rychlého občerstvení. Nabídka grilovaných žeber, točeného piva a cukrovinek.

Restaurace Farma

Pořádání společenských akcí a nabídka specialit na rožni.

Hotel JANTÁR s.r.o.

Relaxačno - rekondičné pobyty, školenia, konferencie, sauny, masáže, fitness, elektroliečba, vodoliečba. Pobyty pre rodiny s deťmi, seniorov.

Ortica pizza

Provozujeme pizzerii. Máme rádi svoji práci, naše výrobky jsou poctivé, kvalitní a budeme se těšit na Vaši návštěvu. Služby: Se psem.

Restaurace U Mušketýra

Nabídka teplých jídel, alkoholických i nealkoholických nápojů.

ZATVORENÉ (Otvára v Po 10:30)

Restaurace Zach

Provozujeme restauraci s celkovou kapacitou 60 míst a letní zahrádkou. Nabízíme speciality české kuchyně. Umožňujeme pořádání oslav a firemních večírků.

The Roses Beer&Coffee

Provozujeme bar zaměřený na výběrovou kávu z evropských pražíren a piva malých pivovarů.

ZATVORENÉ (Otvára v Po 08:00)

Restaurace Krakonoš

Restaurace nabízí speciality české kuchyně a alkoholické i nealkoholické nápoje. Součástí je nekuřácká část.

ZATVORENÉ (Otvára v Po 10:30)

Káva Malena s.r.o.

Pražírna a prodejna výběrové zrnkové kávy.

CAFFÉ ZONE

Provoz nekuřácké kavárny s nabídkou kávových nápojů připravovaných z kávy MAURO, horké čokolády Moretto, čajů BONTHÉ a ledových čajů CUIDA Té.

ZATVORENÉ (Otvára v Po 09:00)

Hotel Carlton****

Ponuka ubytovania v štvorhviezdičkovom hoteli - ubytovanie v luxusne zariadených izbách, konferenčné služby, stravovanie v hotelovej reštaurácii, štýlový bar so živou hudbou.

La Corrida Restaurant

Provozujeme restauraci nedaleko zoologické zahrady. Nabízíme široký výběr steaků, ryb, pizzy, těstovin, salátů a dalších.

MARROL`S BOUTIQUE HOTEL *****

Ubytovanie v jednolôžkových a dvojlôžkových klimatizovaných izbách a apartmánoch. Kongresové priestory, bazén. Reštaurácia s ponukou talianskych či stredomorských špecialít.

Restaurace U 3 opic

Restaurace se zahrádkou nabízí denní menu i hotová jídla a alkoholické i nealkoholické nápoje.

Česká restaurace

Nabídka teplých i studených jídel a nápojů.

Penzion Najdek

Provoz restaurace a penzionu v nově zrekonstruovaném ranči. Přímo v areálu penzionu se nachází rybník o rozloze 1 ha. Na území penzionu se dále nachází parkoviště, osvětlené antukové hřiště, bazén, ruská sauna, dvě masážní vany, fitness a vinárna.

Hotel Avance ****

Luxusný hotel stojaci v historickom centre Bratislavy poskytuje svojim návštevníkom na ubytovanie dvadsaťšesť nadštandardných izieb, dva luxusné apartmány a jeden prezidentský apartmán. Moderné wellness centrum a špičkové služby najvyššej úrovne sú pre hotel …

Táborisko Vodný mlyn

Táborisko Vodný Mlyn - miesto pre ubytovanie v stanoch. V areáli kempu sa nachádza reštaurácia a bufety s občerstvením.

Restaurace Přístav u Emila

Stylová restaurace u brněnské přehrady, nabízíme rybí speciality, výbornou českou kuchyni a široký výběr vín. Posezení na velké zahrádce s možností grilování, salonek vhodný na svatby, rauty, promoce, rodinné oslavy. Otevřeno po celý rok.

Ventana Café

Nekuřácká kavárna nabízí dorty, zákusky a teplé i studené nápoje včetně prvotřídní italské kávy Pavin a točeného piva značky Richard, zahrádku s obsluhou, prostory vhodné pro konference, oslavy, promoce a další společenské akce, možnost Wi-Fi připojení k …

Penzión G & G ***

Prevádzkovanie penziónu, poskytovanie ubytovania, všetky izby s vlastným sociálnym zariadením. Reštaurácia - usporadúvanie konferencií, školení.

Penzión a reštaurácia Caribic´s

Ubytovanie v jedno a dvojlôžkových izbách a apartmáne. Denné menu, nápoje, dezerty a menu pre skupiny.

ZATVORENÉ (Otvára v 10:00)

Café Rudolf

Provozujeme restauraci s kapacitou 25 míst. Nabízíme jídla české kuchyně. K dispozici je zahrádka s kapacitou 10 míst a nekuřácký salónek pro 40 hostů.

Restaurace Nebeský mlýn

Restaurace s kapacitou 90 míst a salónkem nabízí možnost pořádání rautů, firemních prezentací, promocí, svateb a jiných oslav.

Restaurace Sabaidy 2

Provoz rodinné restaurace s nabídkou laoských a thajských specialit. Možnost pořádání společenských akcí.

Botel GRACIA

Ponuka ubytovania na lodi v jednolôžkových, dvojlôžkových izbách a v apartmáne. K dispozicií je reštaurácia.

ZATVORENÉ (Otvára v 11:00)

Bar U Tima

Provozujeme bar s nabídkou alkoholických a nealkoholických nápojů.

Botel Marina ***

Trojhviezdičkový botel, kotviaci na ľavom brehu Dunaja v Bratislave. Ubytovanie v jedno a dvojposteľových kajutách a suitách s klimatizáciou, telefónom, TV, internetom, minibarom a sprchou. Reštaurácia a bar v objekte.