Stanice technickej kontroly • Svet a okolie5. strana

AUTOSERVIS K + F s.r.o.

Opravy a servis všech značek osobních automobilů, diagnostiku, geometrii, pneuservis, montáže autorádií, hadsfree sad, servis a opravy klimatizací, kontrola účinnosti tlumičů, výměnu provozních kapalin, seřízení geometrie, elektroinstalace, prodej náhradních …

Autoservis Radek Vlašaný

Opravy a servis motorových vozidel včetně oprav karosérií či elektroinstalace.

MOTOCENTRUM - František Merga

Prevádzkovanie cestovnej kancelárie. Autoškola - výučba všetkých typov skupín. Stanica technickej a emisnej kontroly. Predaj vstupeniek. Predaj náhradných automobilových dielov, prenájom autobusov.

Autoservis Blahutka

Komplexní služby pro Váš automobil: servis a opravy vozidel, oprava karoserií osobních i nákladních automobilů, pneuservis, diagnostika a autoelektrikářské práce, plnění a čistění klimatizace, příprava, vyřízení emisí a STK, prodej náhradních …

TRAKTEC, s.r.o.

Nabízíme službu STK pro traktory a jejich přívěsná vozidla, dále provádíme měření emisí.

STK Kyjov s.r.o.

Zajišťujeme technické prohlídky pro osobní vozidla, nákladní vozidla do 3500kg, přípojné vozíky a motocykly. Provádíme rovněž evidenční kontroly a prohlídky před registrací (dovoz ze zahraničí). Součástí stanice technické kontroly je stanice měření emisí - …

OTVORENÉ (Zatvára v 17:00)

AUTOCENTRUM A.D.I.Č. s. r. o.

Naše společnost se zabývá zejména prodejem autodílů a mezinárodní a vnitrostátní silniční dopravou. Neustále rozšiřujeme sortiment zboží především o náhradní díly a doplňky na zahraniční a tuzemské osobní automobily a na motocykly. V současnosti jsme …

M.K.QUATRO, spol. s r.o.

Nabízíme mechanické opravy, diagnostika motorů a řídících jednotek, příprava na STK, opravy motorů a brzd. Stanice technické kontroly, měření emisí, čištění interiéru vozidel, ruční mytí, prodej náhrad. dílů na všechny značky. Člen skupiny AUTO FIT. …

OTVORENÉ (Zatvára v 17:00)

Smetana a Smetana, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro všechny kategorie vozidel.

OTVORENÉ (Zatvára v 20:00)

Alena Ládová - DOZER, s.r.o.

Od roku 1998 nabízíme veškeré služby spojené s provozem Stanice technické kontroly a Stanice měření emisí pro osobní, užitkové i nákladní automobily.

OTVORENÉ (Zatvára v 14:30)

STK Uherské Hradiště, s.r.o.

V nově vybudované stanici technické kontroly provádíme veškeré běžné technické kontroly a prohlídky pro jednostopá i dvoustopá vozidla.

Autotest - Tour, spol. s r.o.

Nabídka služeb STK a měření emisí pro osobní automobily a traktory.

AUTO ŠEVČÍK c.z., spol. s r.o.

Autorizovaný prodejce vozů Škoda. Leasing, prodej ojetých vozů, prodej náhradních dílů a příslušenství, servis. Záruční a pozáruční servis vozů značky Škoda. STK, prodej pneu, pneuservis. Autobazar. Prodej nehavarovaných automobilů. Odtahová služba.

Zdeněk Leflík

Komplexní služby autoservisu a pneuservisu zahrnují mechanické, klempířské, lakýrnické práce, opravy brzd, tlumičů, výfuků, výměny olejů, montáže tažných zařízení, prodej náhradních dílů včetně autobaterií, prodej a možnost uskladnění pneu, přípravy a …

Nabízíme technické prohlídky motocyklů, osobních a užitkových automobilů do 3500 kg, včetně jejich přípojných vozidel. Dále nabízíme měření emisí benzín i nafta. Provádíme i kontroly vozidel dovezených ze zahraničí.

ZATVORENÉ (Otvára v Po 07:00)

Jiří Krátký

Opravíme osobní a užitková vozidla, karoserie, motory, převodovky, výfuky, brzdy, nápravy, startéry, alternátory. Vyměňujeme rozvody, čelní skla, oleje, brzdy, spojky, těsnění pod hlavou, tlumiče, řemeny, díly řízení, poloosy. Dále nabízíme kompletní vyřízení …

OTVORENÉ (Zatvára v 18:00)

AR PARTNER, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní automobily a traktory, pojištění vozidel.

OTVORENÉ (Zatvára v 16:00)

EMKAR SERVIS, spol. s r.o.

Opravy nákladních automobilů tuzemských i zahraničních značek, příprava na STK.

MB rent

Nabízíme pronájem a opravy osobních i užitkových vozů značky Mercedes-Benz. Poskytujeme poradenský servis a přípravu vozů na STK. Možnost on-line nákupu v našem e-shopu.

OTVORENÉ (Zatvára v 16:30)

MIRDA CARS s.r.o.

Servisujeme tachografy, demontujeme tachografy, stahujeme a vyhodnocujeme data z digitálních tachografů, autoškola (skupin A, A1, A2 a B), školení řidičů profesionálů, měření emisí u motorových vozidel, STK traktorů, prodáváme nezávislé topení …

STK Heršpice, s.r.o.

Provádění technických prohlídek vozidel do 3500kg.

ČSAD Brno - Černovice, a.s.

Provoz stanice technické kontroly pro nákladní automobily, kamióny, autobusy či traktory a přípojná vozidla. Provádění pravidelných ročních prohlídek cisteren a bateriových nádob. Nabídka konzultací či ověřování původu vozidel.

CDS autoservis

Nabízíme komplexní autoopravárenské služby s nejmodernějším dílenským vybavením. Mechanické, elektrikářské, diagnostické, klempířské a lakýrnické práce, STK + ME. AUTOPŮJČOVNA: nabízíme možnost krátkodobého i dlouhodobého pronájmu vozidla bez omezení …

STK BRNO SLATINA

Jsme stanice technické kontroly a měření emisí benzin, LPG, diesel pro osobní i nákladní vozidla, traktory a jejich přívesy. Provádíme technické kontroly dovážených vozidel, stavby, přestavby, evidenční kontroly. Ověřujeme analogové tachografy.

OTVORENÉ (Zatvára v 18:00)

STK EMISE BRNO SLATINA

Jsme stanice technické kontroly pro osobní i nákladní vozidla, traktory a jejich přívěsy. Provádíme technické kontroly dovážených vozidel, stavby, přestavby, evidenční kontroly. Dále měření emisí osobních i nákladních vozidel benzín, LPG, diesel.

POWER CARS, s.r.o.

Technické prohlídky všech motocyklů a osobních i užitkových vozidel do 3 500 kg, měření emisí všech značek zážehových i vznětových motorů včetně LPG a CNG, v případě zjištění závady možnost okamžité opravy v areálu Autocentra Jiříkovice. K dispozici je Wi-Fi. …

OTVORENÉ (Zatvára v 16:30)

Tomáš Dědek

Provoz pneuservisu a autoservisu. Prodej náhradních dílů, nabídka STK (přihlášení). Čištění vozů i interiérů.

Ladislav Továrek

Opravy a servis vozů Škoda, servisní prohlídky, montáž doplňků, tažná zařízení, plnění a dezinfekce klimatizace, seřizování motorů, diagnostika systému VW Group, výměny olejů, brzdových dílů, výfuků, seřizování světel, opravy pneu, sezónní …

Čoskoro zatvára (v 12:30)

STK Brno Černovice

Nabízíme technické prohlídky všech kategorií motocyklů, technické prohlídky osobních, užitkových a nákladních vozů do celkové hmotnosti 3500 kg, technické prohlídky přívěsných vozidel do celkové hmotnosti 3500 kg,, evidenční kontroly, měření emisí benzínových …

SBcars, s.r.o.

Zajišťujeme nákup a prodej osobních vozidel. Nabízíme čištění vozů a interierů, dovoz vozidel ze zahraničí, pojištění, financování vozů, STK, emise, přepis a formality na úřadech. Poskytujeme poradenství při výběru vhodného automobilu. Služby: Splátky.

Provádíme opravy vozů všech evropských značek, diagnostiku závad, opravy a servis motorů, opravy brzd, výměny kapalin, karosářské práce, výměny tlumičů, opravy výfukových systémů, výměnu autoskel, ekologickou likvidaci vozidel, přípravu na STK.

Autoservis LB

Autoservis zahrnuje dovoz vozidel dle vlastního výběru ze zahraničí včetně schválení technické způsobilosti, převoz nepojízdných a nebo havarovaných vozidel, průběžné servisní prohlídky, příprava a realizace technické kontroly, diagnostika vozidel všech …

Servisní činností se zabýváme již od roku 1998. Za tuto dobu jsme nabrali řadu zkušeností s problematikou našich i zahraničních vozů. Provádíme veškeré mechanické a karosářské práce na všechny značky automobilů, přípravu na STK, plnění klimatizací, lakýrnické …

D auto s.r.o.

Kontejnerová doprava, autoservis, pneuservis.

Autokosmetické Centrum Třebíč

Profesionální čištění vozidel. Renovace laků, příprava vozidel k prodeji, zajištění STK, opravy koženého čalounění a plastových dílů. Desinfekce klimatizací a mnoho dalších služeb nejen pro Vaše auto.

OTVORENÉ (Zatvára v 15:00)

Autodílna M.a.M. CARS

Provádíme kompletní servis vozidel, elektroinstalaci, brzdy, opravy motorů, převodovek, podvozků. Provádíme autoklempířské práce. Nabízím autoklempířské, lakýrnické a drobné mechanické práce. Prodávám náhradní díly a pneumatiky. Zajišťuji přípravu na STK …

Jiří Sulán

Půjčovna automobilů, přívěsů, karavanů a motorek. Autoservis a pneuservis.

J plus Z servis, s.r.o.

Servis nákladních, silničních, užitkových vozidel a autobusů. Mytí nákladních vozidel, pneuservis, STK, geometrie a odtah vozidel.

STK CENTRUM VIZOVICE, s.r.o.

Nabízíme kompletní služby v oblasti technických prohlídek osobních a užitkových vozidel do celkové hmotnosti 3,5 tuny, motocyklů a přípojných vozidel. Provádíme měření emisí všech značek zážehových i vznětových motorů včetně pohonu na LPG.

OTVORENÉ (Zatvára v 15:30)

Roman Váňa

Zajišťujeme opravy osobních a nákladních vozidel. Provádíme STK.

David Dáňa

Komplexní služby autoservisu pro osobní i dodávkové vozy. Diagnostika. Mechanické a klempířské práce. Příprava a kompletní vyřízení STK včetně měření emisí u různých druhů vozidel včetně nákladních vozů, autobusů a traktorů.

Autoservis Šumice

Nabízíme kompletní servis automobilů všech značek. Provádíme veškeré mechanické a karosářské práce, výměny olejů, brzdových destiček, lakýrnické práce, diagnostiku motorů VW, ŠKODA, SEAT. Dále přípravy a zajištění STK + měření emisí.

Autoservis Jiří Moudr

Provozuji autoservis. Zabývám se údržbou a opravami osobních a malých užitkových automobilů, především diagnostikou a opravami elektronických systémů řízení motoru. Dále provádím kontroly tlaku oleje, vyměňuji tlumiče, čepy či brzdové obložení.

TRADO-STK, s.r.o.

Provozování stanice technické kontroly užitkových vozidel a traktorů.

STK Stanislav Pelant

Provoz stanice technické kontroly.

KTS-Třebíč, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní a užitkové automobily.

HS Auto Staněk, s.r.o.

Nabízíme záruční a pozáruční servis aut, odtahovou službu a půjčování náhradních vozidel. Prodáváme náhradní díly a příslušenství. Provádíme karosářské a lakýrnické práce, montáže mechanického zabezpečení, měření emisí, plnění a revizi klimatizací. Zabýváme …